Pagina's

zaterdag 16 april 2016

Terug !

Officieel is de griep uit het land. Ik hoop het want ze had me 2 maal te pakken.
Ik ben er terug bovenop en kan weer creatief bezig zijn.

Voor Julia heb ik een vestje gebreid.


Wol van Katia : Cotton cashmere
Breinaalden : 3
Patroon : Katia

Morgen, een sportieve dag in Antwerpen : 10 Miles en marathon.
Men verwacht 40.000 lopers. Wie wil, kan zich morgenvroeg nog inschrijven.
Hier al een sfeerbeeld :


Voor de dames is er ook een Ladies Run van 5 km. Ik ga kijken, denk ik.

Het cruiseseizoen is begonnen in Antwerpen. Hier kan u alle informatie terugvinden.



Fijn weekend,
Martine

14 opmerkingen:

  1. Fijn dat je je weer beter voelt Martine, hier heeft de griep ook goed huisgehouden :-(
    Dat vestje is prachtig !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vestje is zo lief. Knap gedaan!
    O en als ik Antwepen zo zie heb ik weer zin om daar heen te gaan.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer bent opgeknapt. Je hoort van heel veel mensen die het een paar keer kregen.
    Je hebt een mooi vestje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi vestje voor de kleindochter!
    Heel vervelende griep was het dit jaar. Mij had ze ook goed te pakken.
    Mooi zicht heb jij als je buiten kijkt! De skyline van Antwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een hardnekkige griep dit jaar, overal hoor je de zelfde verschijnselen.
    Maar je hebt het uitzieken goed benut.
    Het vestje is heel leuk geworden!
    Veel plezier morgen.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je voor minstens 10 jaar weerstand op hebt gebouwd!
    Leuk vestje!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vestje maakte je ... Julia kan de zomer in met zo'n zomers vestje.
    Oei 2 keer de griep! Straf... mij had ze één keer te pakken en toen beweerde men dat ik er nu voor minstens 7 jaar tegen kon...fabeltje dus!
    Succes aan de lopers van de 10 miles... het weer zit in ieder geval redelijk mee... nu toch! Geniet van het supporteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dottig vestje is dat geworden mooi dat witte. Hier is vandaag ook een marathon.. op zondag. Een vrouw heeft gewonnen zo knap...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél mooi, dat lieve babyvestje!
    En euh... zo'n loopwedstrijd... ik zou ook gewoon toekijken :-) hihi
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een heel mooi vestje, en het ziet er bovendien bijzonder zacht uit. Ik duim mee dat de griep aan je voorbij gaat voor de rest van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ojee ik hoop het voor jou! Kunnen we binnenkort snel een koffietje gaan drinken. ;-) Mooi vestje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed dat je weer beter bent, want het is een heeel naar griepje.
    Je hebt een schattig vestje gemaakt, ik zou er bijna weer door gaan breien.
    Wat heb je een leuk blog, via via kwam ik je tegen. Ik ga je zeker volgen.
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag je bij mij als volger en bracht ook jou een bezoekje, het ziet er mooi uit bij je. Mooie foto''s.
    Groet Ek

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig vestje heb je gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen